Print compliant error message on invalid command
[uci2wb.git] / UCI2WB.c
index ad897f5..bac4bcb 100644 (file)
--- a/UCI2WB.c
+++ b/UCI2WB.c
@@ -468,8 +468,12 @@ GUI2Engine()
            StopSearch(1);\r
        }\r
        else if(!strcmp(command, "xboard")) ;\r
+       else if(!strcmp(command, "random")) ;\r
        else if(!strcmp(command, "accepted")) ;\r
        else if(!strcmp(command, "rejected")) ;\r
+       else if(!strcmp(command, "book")) ;\r
+       else if(!strcmp(command, "ics")) ;\r
+       else if(!strcmp(command, "hint")) ;\r
        else if(!strcmp(command, "computer")) comp = 1;\r
        else { //convert easy & hard to "option" after treating their effect on the adapter\r
          if(!strcmp(command, "easy")) {\r
@@ -542,10 +546,10 @@ DoCommand ()
            if(memory != oldMem && hasHash) EPRINT((f, "# setoption %s%s %s%d\n", nameWord, hashOpt, valueWord, memory))\r
            oldMem = memory;\r
            // we can set other options here\r
-           if(sc == 'x') { if(newGame) EPRINT((f, "# setoption newgame\n")) } else // optional in UCCI\r
            if(varOpt) EPRINT((f, "# setoption name UCI_Variant value chess\n"))\r
            EPRINT((f, "# isready\n")) fflush(toE);\r
            HandleEngineOutput(); // wait for readyok\r
+           if(sc == 'x') { if(newGame) EPRINT((f, "# setoption newgame\n")) } else // optional in UCCI\r
            EPRINT((f, "# u%cinewgame\n", sc)) fflush(toE);\r
        }\r
        else if(!strcmp(command, "option")) {\r
@@ -620,6 +624,7 @@ DoCommand ()
            computer = NONE;\r
        }\r
        else if(!strcmp(command, "quit"))   { EPRINT((f, "# quit\n")) fflush(toE), exit(atoi(line+4)); }\r
+       else printf("Error (unknown command): %s\n", command);\r
 \r
        fflush(stdout);\r
 }\r