Added u64 to double cast for all compiler
[xboard.git] / backend.h
index 2c63b76..244838d 100644 (file)
--- a/backend.h
+++ b/backend.h
@@ -174,22 +174,33 @@ extern GameInfo gameInfo;
 #define ICS_ICC 1
 #define ICS_FICS 2
 #define ICS_CHESSNET 3 /* not really supported */
-int ics_type;\r
-\r
-/* unsigned int 64 for engine nodes work and display */\r
-#ifdef WIN32\r
-       /* I don't know the name for this type of other compilers \r
-        * If it not work just added here \r
-        * Thats for MS Visual Studio \r
-        */\r
-       #define u64     unsigned __int64\r
-       #define u64Display  "%I64u"\r
-#else\r
-       /* GNU gcc */\r
-       #define u64     unsigned long long\r
-       #define u64Display  "%llu"\r
-#endif\r
-\r
+int ics_type;
+
+/* unsigned int 64 for engine nodes work and display */
+#ifdef WIN32
+       /* I don't know the name for this type of other compiler
+        * If it not work, just modify here
+        * This is for MS Visual Studio
+        */
+       #ifdef _MSC_VER
+               #define u64     unsigned __int64
+               #define s64 signed __int64
+               #define u64Display  "%I64u"
+       #else
+               /* place holder
+                * or dummy types for other compiler
+                */
+               #define u64     unsigned __int64
+               #define s64 signed __int64
+               #define u64Display  "%I64u"
+       #endif
+#else
+       /* GNU gcc */
+       #define u64     unsigned long long
+       #define s64 signed long long
+       #define u64Display  "%llu"
+#endif
+
 
 /* pgntags.c prototypes
  */