Also update engine list when saving engine settings
[xboard.git] / common.h
index 2aff360..6638b36 100644 (file)
--- a/common.h
+++ b/common.h
@@ -181,8 +181,8 @@ typedef char *String;
 #define BOARD_RGHT   (gameInfo.boardWidth + gameInfo.holdingsWidth)
 #define CASTLING     (BOARD_RANKS-1)           /* [HGM] hide in upper rank   */
 #define VIRGIN       (BOARD_RANKS-2)           /* [HGM] pieces not moved     */
-#define LAST_RANK    CASTLING][(BOARD_FILES-8) /* [HGM] in upper rank        */
-#define LAST_FILE    CASTLING][(BOARD_FILES-7) /* [HGM] in upper rank        */
+#define CHECK_COUNT  CASTLING][(BOARD_FILES-8) /* [HGM] in upper rank        */
+#define LAST_TO      CASTLING][(BOARD_FILES-7) /* [HGM] in upper rank        */
 #define TOUCHED_W    CASTLING][(BOARD_FILES-6) /* [HGM] in upper rank        */
 #define TOUCHED_B    CASTLING][(BOARD_FILES-5) /* [HGM] in upper rank        */
 #define EP_RANK      CASTLING][(BOARD_FILES-4) /* [HGM] in upper rank        */
@@ -228,7 +228,7 @@ typedef char *String;
 #define LOWTIMEWARNING_COLOR    "#FF0000"
 #define BELLCHAR                '\007'
 #define NULLCHAR                '\000'
-#define FEATURE_TIMEOUT         10000 /*ms*/
+#define FEATURE_TIMEOUT         1000 /*ms*/
 #define MATE_SCORE              100000
 
 #define CLOCK_FONT 0
@@ -818,6 +818,7 @@ typedef struct {
     int tourneyType;
     int tourneyCycles;
     int seedBase;
+    int bmpSave;
     Boolean roundSync;
     Boolean cycleSync;
     Boolean numberTag;