Fix multi-leg promotions
[xboard.git] / winboard / resource.h
index 8da09ae..b442dc6 100644 (file)
@@ -2,6 +2,7 @@
 // Microsoft Developer Studio generated include file.\r
 // Used by winboard.rc\r
 //\r
+#define MANIFEST_RESOURCE_ID              1\r
 #define IDM_NewGame                     100\r
 #define IDM_LoadGame                    101\r
 #define IDM_SaveGame                    102\r
@@ -21,6 +22,7 @@
 #define IDM_Pause                       116\r
 #define IDM_CallFlag                    117\r
 #define IDM_Draw                        118\r
+#define IDM_SaveDiagram                 119\r
 #define IDM_Abort                       120\r
 #define IDM_Adjourn                     122\r
 #define IDM_Resign                      124\r
@@ -29,6 +31,8 @@
 #define IDM_TimeControl                 131\r
 #define IDM_LoadOptions                 132\r
 #define IDM_SaveOptions                 133\r
+#define IDM_EditGame2                   134\r
+#define IDM_EditPosition2               135\r
 #define IDM_CommPort                    147\r
 #define IDM_EditComment                 148\r
 #define IDM_LoadNextGame                149\r
 #define IDM_TruncateGame                158\r
 #define IDM_MoveNow                     159\r
 #define IDM_RetractMove                 160\r
+#define IDM_Upload                      161\r
 #define IDM_MailMove                    164\r
 #define IDM_ReloadCMailMsg              165\r
 #define IDM_Book                        166\r
 #define IDM_AboutGame                   167\r
+#define IDM_EditServers                 169\r
 #define IDM_ShowGameList                170\r
 #define IDM_EditTags                    171\r
+#define IDM_Tags                        172\r
+#define IDM_Comment                     173\r
 #define IDM_Debug                       174\r
+#define IDM_EditProgs1                  175\r
+#define IDM_LoadProg1                   176\r
 #define IDM_AnalysisMode                177\r
 #define IDM_AnalyzeFile                 178\r
+#define IDM_Annotate                    179\r
 #define IDM_CopyGame                    180\r
 #define IDM_PasteGame                   181\r
 #define IDM_CopyPosition                182\r
 #define IDM_PastePosition               183\r
+#define IDM_NewVariant                  184  \r
+#define IDM_TypeInName                  185  \r
+#define IDM_MachineBoth                 186  \r
+#define IDM_MuteSounds                  187\r
+#define IDM_Match                       188\r
+#define IDM_CreateBook                  189\r
 #define OPT_TCtext1                     202\r
 #define OPT_TCTime                      203\r
 #define OPT_TCtext2                     204\r
 #define OPT_TCInc                       407\r
 #define OPT_TCitext3                    408\r
 #define OPT_TCTime2                     409\r
+#define OPT_TCOdds1                     410\r
+#define OPT_TCOdds2                     411\r
+#define OPT_TCUseFixed                  412\r
+#define OPT_TCFixed                     413\r
+#define OPT_TCftext                     414\r
 #define DLG_PremoveOptions              450\r
 #define DLG_GeneralOptions              453\r
 #define DLG_IcsOptions                  454\r
 #define DLG_BoardOptions                455\r
 #define DLG_Fonts                       456\r
+#define DLG_NewGameFRC                  457\r
+#define DLG_GameListOptions             458\r
+#define DLG_MoveHistory                 459\r
+#define IDM_ThemeOptions                460\r
+#define DLG_EvalGraph                   461\r
+#define DLG_EngineOutput                463\r
+#define DLG_EnginePlayOptions           464\r
+#define IDI_WHITE_14                    466\r
+#define IDI_BLACK_14                    467\r
+#define DLG_OptionsUCI                  467\r
+#define IDI_PONDER_14                   468\r
+#define IDI_TRANS_14                    469\r
+#define IDI_CLOCK_14                    470\r
+#define IDI_UNKNOWN_14                  471\r
+#define IDI_BALOON_14                   472\r
+#define IDI_ANALYZE_14                  473\r
+#define IDI_ANALYZE2_14                 474\r
 #define DLG_Promotion                   500\r
 #define PB_Queen                        502\r
 #define PB_Rook                         503\r
 #define PB_Bishop                       504\r
 #define PB_Knight                       505\r
+#define PB_Chancellor                   506 /* [HGM] Capablanca pieces */\r
+#define PB_Archbishop                   507\r
+#define IDC_Yes                         520\r
+#define IDC_No                          521\r
+#define IDC_Centaur                     522\r
 #define EP_White                        600\r
 #define EP_WhitePawn                    601\r
 #define EP_WhiteKnight                  602\r
 #define DP_Bishop                       618\r
 #define DP_Rook                         619\r
 #define DP_Queen                        620\r
+\r
+#define EP_WhiteCardinal                630\r
+#define EP_WhiteMarshall                631\r
+#define EP_WhiteAlfil                   632\r
+#define EP_WhiteCannon                  633\r
+#define EP_WhiteFerz                    634\r
+#define EP_WhiteWazir                   635\r
+#define EP_BlackCardinal                640\r
+#define EP_BlackMarshall                641\r
+#define EP_BlackAlfil                   642\r
+#define EP_BlackCannon                  643\r
+#define EP_BlackFerz                    644\r
+#define EP_BlackWazir                   645\r
+#define EP_Promote                      650\r
+#define EP_Demote                       651\r
+\r
 #define DLG_LoadOptions                 700\r
 #define DLG_SaveOptions                 800\r
 #define OPT_PGN                         802\r
 #define OPT_GameListPrev                1010\r
 #define OPT_GameListText                1011\r
 #define OPT_GameListLoad                1012\r
+#define OPT_GameListNarrow              1010\r
 #define OPT_GameListNext                1013\r
 #define OPT_GameListClose               1014\r
 #define DLG_EditTags                    1015\r
 #define DLG_ConsoleRich                 1022\r
 #define IDC_EDIT1                       1023\r
 #define OPT_DarkSquareColor             1023\r
+#define IDC_GameListFilter              1023\r
+#define IDC_NFG_Edit                    1023\r
+#define IDC_EpDrawMoveCount             1023\r
+#define IDC_PolyglotDir                 1023\r
+#define OPT_TagsSave                    1023\r
 #define OPT_ConsoleText                 1024\r
 #define OPT_LightSquareColor            1024\r
 #define OPT_CommandInput                1025\r
 #define OPT_SampleDarkSquare            1030\r
 #define OPT_PremoveWhiteText            1031\r
 #define IDC_EDIT2                       1032\r
+#define IDC_EpAdjudicationThreshold     1032\r
+#define IDC_HashSize                    1032\r
 #define OPT_ConsoleInput                1033\r
 #define OPT_AdditionalOptions           1034\r
 #define OPT_PremoveBlackText            1035\r
 #define OPT_ErrorText                   1036\r
 #define OPT_IcsAlarmTime                1037\r
+#define OPT_Name                        1038\r
 #define DLG_Console                     1100\r
 #define DLG_PromotionKing               1102\r
 #define DLG_Colorize                    1106\r
 #define DLG_Sound                       1127\r
 #define DLG_IndexNumber                 1149\r
 #define DLG_TypeInMove                  1151\r
+#define DLG_TypeInName                  1152\r
 #define OPT_IndexNumberOld              1155\r
 #define IDM_Rematch                     1203\r
 #define IDA_PAGEUP                      1216\r
 #define IDM_GeneralOptions              1299\r
 #define IDM_BoardOptions                1300\r
 #define IDM_Fonts                       1301\r
+#define IDM_UserAdjudication_White      1302\r
+#define IDM_UserAdjudication_Black      1303\r
+#define IDM_UserAdjudication_Draw       1304\r
+#define IDM_NewGameFRC                  1305\r
+#define IDM_GameListOptions             1306\r
 #define PB_King                         1307\r
+#define IDM_ShowMoveHistory             1307\r
+#define IDM_PasteAny                    1309\r
+#define IDM_ShowEvalGraph               1310\r
+#define IDM_CopyGameListToClipboard     1311\r
 #define OPT_Bold                        1312\r
+#define IDM_ShowEngineOutput            1312\r
 #define OPT_Italic                      1313\r
+#define IDM_EnginePlayOptions           1313\r
 #define OPT_Underline                   1314\r
+#define IDM_OptionsUCI                  1314\r
 #define OPT_Strikeout                   1315\r
 #define OPT_ChooseColor                 1316\r
 #define OPT_Sample                      1318\r
 #define CBO_Sounds                      1350\r
 #define OPT_DefaultSounds               1351\r
 #define OPT_AlwaysOnTop                 1352\r
+#define OPT_AutoCreate                  1352\r
 #define OPT_AutoFlag                    1353\r
 #define OPT_AlwaysQueen                 1354\r
-#define OPT_AutoComment                 1354\r
+#define OPT_AutoComment                 1458\r
 #define OPT_AnimateDragging             1355\r
 #define OPT_AutoObserve                 1355\r
 #define OPT_AnimateMoving               1356\r
 #define OPT_ChooseCommentsFont          1417\r
 #define OPT_ChooseConsoleFont           1418\r
 #define OPT_DefaultFonts                1419\r
+#define OPT_ChooseMoveHistoryFont       1420\r
 #define OPT_AutoRaiseBoard              1421\r
+#define OPT_SampleMoveHistoryFont       1421\r
 #define OPT_ShowButtonBar               1422\r
+#define OPT_MessageFont6                1422\r
+#define OPT_SaveExtPGN                  1423\r
+#define OPT_HideThinkFromHuman          1424\r
+#define IDC_GameListDoFilter            1425\r
+#define IDC_NFG_Random                  1426\r
+#define IDC_NFG_Label                   1427\r
+#define IDC_GameListTags                1428\r
+#define IDC_GLT                         1429\r
+#define IDC_GLT_Up                      1430\r
+#define IDC_GLT_Down                    1431\r
+#define IDC_GLT_Restore                 1432\r
+#define IDC_GLT_Default                 1433\r
+#define IDC_GLT_RestoreTo               1434\r
+#define IDC_MoveHistory                 1435\r
+#define OPT_OutOfBookInfo               1436\r
+#define OPT_ExtraInfoInMoveHistory      1437\r
+#define OPT_HighlightMoveArrow          1438\r
+#define OPT_AutoLogo                   1439\r
+#define OPT_AutoTags                    1440\r
+#define OPT_Headers                     1441\r
+#define OPT_Variations                  1442\r
+#define OPT_AutoExtend                  1443\r
+#define IDC_BUTTON1                     1440\r
+#define IDC_BrowseForPolyglotDir        1440\r
+#define IDC_BrowseForEGTB               1441\r
+#define IDC_BrowseForBook               1442\r
+#define IDC_EngineMemo1                 1443\r
+#define IDC_EngineMemo2                 1444\r
+#define IDC_EngineLabel1                1445\r
+#define IDC_EngineLabel2                1446\r
+#define IDC_EpShowThinking              1447\r
+#define IDC_EpHideThinkingHuman         1448\r
+#define IDC_EpPonder                    1449\r
+#define IDC_EpPeriodicUpdates           1450\r
+#define IDC_Engine1_NPS                 1451\r
+#define IDC_Engine2_NPS                 1452\r
+#define IDC_Color1                      1459\r
+#define IDC_Color2                      1460\r
+#define IDC_StateIcon1                  1461\r
+#define IDC_StateData1                  1462\r
+#define IDC_StateData2                  1463\r
+#define IDC_StateIcon2                  1464\r
+#define IDC_PathToEGTB                  1466\r
+#define IDC_SizeOfEGTB                  1467\r
+#define IDC_BookFile                    1469\r
+#define IDC_UseBook                     1470\r
+#define IDC_OwnBook1                    1471\r
+#define IDC_OwnBook2                    1472\r
+#define IDC_Cores                       1473\r
+#define IDC_BookDep                     1474\r
+#define IDC_BookStr                     1475\r
+#define IDC_Games                       1476\r
+#define DLG_NewVariant                  1500\r
+#define OPT_VariantGothic               1501\r
+#define OPT_VariantCrazyhouse           1502\r
+#define OPT_VariantBughouse             1503\r
+#define OPT_VariantCourier              1504\r
+#define OPT_VariantShatranj             1505\r
+#define OPT_VariantShogi                1506\r
+#define OPT_VariantXiangqi              1507\r
+#define OPT_VariantCapablanca           1508\r
+#define OPT_VariantTwoKings             1509\r
+#define OPT_VariantKnightmate           1510\r
+#define OPT_VariantLosers               1511\r
+#define OPT_VariantSuicide              1512\r
+#define OPT_VariantAtomic               1513\r
+#define OPT_VariantNormal               1514\r
+#define OPT_VariantFairy                1515\r
+#define OPT_VariantFRC                  1516\r
+#define OPT_VariantCylinder             1517\r
+#define OPT_VariantFalcon               1518\r
+#define OPT_VariantCRC                  1519\r
+#define OPT_VariantBerolina             1520\r
+#define OPT_VariantSuper                1521\r
+#define OPT_VariantJanus                1522\r
+#define OPT_VariantWildcastle           1523\r
+#define OPT_VariantNocastle             1524\r
+#define OPT_VariantGiveaway             1525\r
+#define OPT_Variant3Check               1526\r
+#define OPT_VariantGreat                1527\r
+#define OPT_VariantTwilight             1528\r
+#define OPT_VariantMakruk               1529\r
+#define OPT_VariantSChess               1530\r
+#define OPT_VariantSpartan              1531\r
+#define OPT_VariantASEAN                1532\r
+#define OPT_VariantGrand                1534\r
+#define OPT_VariantLion                 1535\r
+#define OPT_EngineVariant               1560\r
+#define IDC_Files                       1550\r
+#define IDC_Ranks                       1551\r
+#define IDC_Holdings                    1552\r
+#define IDC_TestClaims                  1600\r
+#define IDC_DetectMates                 1601\r
+#define IDC_MaterialDraws               1602\r
+#define IDC_TrivialDraws                1603\r
+#define IDC_RuleMoves                   1604\r
+#define IDC_DrawRepeats                 1605\r
+#define IDC_ScoreAbs1                   1606\r
+#define IDC_ScoreAbs2                   1607\r
+#define IDM_FlipClock                   1700\r
+#define OPT_AllWhite                    1701\r
+#define OPT_UpsideDown                  1702\r
+#define DLG_Chat                       1720\r
+#define IDC_Change                     1721\r
+#define IDC_ChatPartner                        1722\r
+#define IDC_ChatMemo                   1723\r
+#define OPT_ChatInput                  1724\r
+#define IDC_Clear                      1725\r
+#define IDC_Send                       1726\r
+#define IDM_NewChat                    1727\r
+#define IDC_Focus1                     1730\r
+#define IDC_Focus2                     1731\r
+#define IDC_Focus3                     1732\r
+#define IDC_Focus4                     1733\r
+#define OPT_SeekGraph                  1750\r
+#define OPT_AutoRefresh                        1751\r
+#define OPT_BgObserve                  1752\r
+#define OPT_DualBoard                  1753\r
+#define OPT_SmartMove                  1754\r
+#define OPT_StartupChatBoxes           1755\r
+#define OPT_AutoKibitz                 1756\r
+#define IDC_SPECIFY_ENG_STATIC          1814\r
+#define IDC_SPECIFY_SERVER_STATIC       1815\r
+#define OPT_MESS                        1818\r
+#define IDM_Engine1Options             1890\r
+#define IDM_Engine2Options             1891\r
+#define IDM_EditBook                   1892\r
+#define IDM_Tourney                    1894\r
 #define IDC_STATIC                      -1\r
+// static strings that were made dynamic to allow run-time translation\r
+#define IDC_Babble                     1900\r
+#define GPB_Factors                    1901\r
+#define IDC_Factor1                    1902\r
+#define IDC_Factor2                    1903\r
+#define IDC_Directories                        1904\r
+#define IDC_IndexNr                    1905\r
+#define IDC_Port                       1906\r
+#define IDC_Rate                       1907\r
+#define IDC_Bits                       1908\r
+#define IDC_Parity                     1909\r
+#define IDC_Stop                       1910\r
+#define IDC_Flow                       1911\r
+#define IDC_ChessBoard                 1912\r
+#define IDC_Welcome                    1913\r
+#define IDC_Index                      1914\r
+#define IDC_Event                      1915\r
+#define IDC_Sec                                1916\r
+#define IDC_Boxes                      1917\r
+#define GPB_Premove                    1918\r
+#define GPB_General                    1919\r
+#define GPB_Colors                     1920\r
+#define GPB_Alarm                      1921\r
+#define IDC_Light                      1922\r
+#define IDC_Dark                       1923\r
+#define IDC_White                      1924\r
+#define IDC_Black                      1925\r
+#define IDC_High                       1926\r
+#define IDC_PreHigh                    1927\r
+#define GPB_Size                       1928\r
+#define IDC_Height                     1929\r
+#define IDC_Width                      1930\r
+#define IDC_Hand                       1931\r
+#define IDC_Pieces                     1932\r
+#define IDC_Def                                1933\r
+#define GPB_Board                      1934\r
+#define GPB_Current                    1935\r
+#define GPB_All                                1936\r
+#define IDC_Partner                    1937\r
+#define IDC_Draw                       1938\r
+#define IDC_Threshold                  1939\r
+#define IDC_Moves                      1940\r
+#define IDC_Centi                      1941\r
+#define IDC_Rule                       1942\r
+#define IDC_Repeats                    1943\r
+#define GPB_Adjudications              1944    \r
+#define GPB_Apply                      1945\r
+#define IDC_PolyDir                    1946\r
+#define IDC_Hash                       1947\r
+#define IDC_Path                       1948\r
+#define IDC_Cache                      1949\r
+#define IDC_CPU                                1950\r
+#define IDC_Depth                      1951\r
+#define IDC_Variation                  1952\r
+#define IDC_DefGames                   1953\r
+#define GPB_Variant                    1954\r
+#define OPT_MessageFont7                1955\r
+#define OPT_SampleGameListFont          1956\r
+#define OPT_ChooseGameListFont          1957\r
+#define OPT_elo1                        1958\r
+#define OPT_elo2                        1959\r
+#define OPT_date                        1960\r
+#define OPT_elo1t                       1961\r
+#define OPT_elo2t                       1962\r
+#define OPT_datet                       1963\r
+#define OPT_thresholds                  1964\r
+#define OPT_Exact                       1965\r
+#define OPT_Subset                      1966\r
+#define OPT_Struct                      1967\r
+#define OPT_Material                    1968\r
+#define OPT_Range                       1969\r
+#define OPT_Difference                  1970\r
+#define OPT_Stretch                     1971\r
+#define OPT_Stretcht                    1972\r
+#define OPT_Reversed                    1973\r
+#define OPT_SearchMode                  1974\r
+#define OPT_Mirror                      1975\r
+#define OPT_Bitmaps                     1976\r
+#define OPT_PieceFont                   1977\r
+#define OPT_MessageFont8                1978\r
+#define OPT_SamplePieceFont             1979\r
+#define OPT_ChoosePieceFont             1980\r
+#define OPT_GameListFind                1981\r
+#define OPT_Grid                        1983\r
+#define IDM_LoadProg2                   1984\r
+#define OPT_Counts                      1985\r
+#define OPT_Ranget                      1986\r
+#define IDM_SaveSelected                1987\r
+\r
 \r
 // Next default values for new objects\r
 // \r
 #ifdef APSTUDIO_INVOKED\r
 #ifndef APSTUDIO_READONLY_SYMBOLS\r
 #define _APS_NO_MFC                     1\r
-#define _APS_NEXT_RESOURCE_VALUE        457\r
-#define _APS_NEXT_COMMAND_VALUE         1302\r
-#define _APS_NEXT_CONTROL_VALUE         1423\r
+#define _APS_NEXT_RESOURCE_VALUE        468\r
+#define _APS_NEXT_COMMAND_VALUE         1315\r
+#define _APS_NEXT_CONTROL_VALUE         1471\r
 #define _APS_NEXT_SYMED_VALUE           1404\r
 #endif\r
 #endif\r