Fix Xaw for font damage
[xboard.git] / xaw / xoptions.c
index 021da53..5feb56a 100644 (file)
@@ -181,6 +181,11 @@ SetWidgetState (Option *opt, int state)
 }
 
 void
+WidgetEcho (Option *opt, int state)
+{
+}
+
+void
 SetWidgetLabel (Option *opt, char *buf)
 {
     Arg arg;
@@ -284,6 +289,11 @@ AppendColorized (Option *opt, char *message, int count)
 }
 
 void
+ApplyFont (Option *opt, char *font)
+{ // dummy
+}
+
+void
 Show (Option *opt, int hide)
 {
     static Dimension h;
@@ -1136,8 +1146,8 @@ GenericPopUp (Option *option, char *title, DialogClass dlgNr, DialogClass parent
                                   option[i].max /* w */, shrink ? textHeight : 0 /* h */, option[i].min & 0xE | chain /* chain */);
            XtSetArg(args[j], XtNlabel, _(option[i].name));  j++;
            if(option[i].textValue && *option[i].textValue == '#') { // special for buttons of New Variant dialog
-               char *p, *v, n = option[i].value;
-               if(n) v = VariantName(n), p = strstr(first.variants, v);
+               char *p = NULL, *v, n = option[i].value;
+               if(n >= 0) v = VariantName(n), p = strstr(first.variants, v);
                XtSetArg(args[j], XtNsensitive, option[i].value >= 0 && (appData.noChessProgram
                                         || p && (!*v || strlen(p) == strlen(v) || p[strlen(v)] == ','))); j++;
                XtSetArg(args[j], XtNborderWidth, (gameInfo.variant == option[i].value)+1); j++;