Definition of TimeMark moved from 3 c files to backend.h
authorByrial Jensen <byrial@vip.cybercity.dk>
Mon, 19 Dec 2011 10:11:34 +0000 (11:11 +0100)
committerByrial Jensen <byrial@vip.cybercity.dk>
Mon, 19 Dec 2011 10:11:34 +0000 (11:11 +0100)
backend.c
backend.h
gamelist.c
xgamelist.c

index ba7f512..935b9a0 100644 (file)
--- a/backend.c
+++ b/backend.c
@@ -147,12 +147,6 @@ extern int gettimeofday(struct timeval *, struct timezone *);
 #endif
 
 
-/* A point in time */
-typedef struct {
-    long sec;  /* Assuming this is >= 32 bits */
-    int ms;    /* Assuming this is >= 16 bits */
-} TimeMark;
-
 int establish P((void));
 void read_from_player P((InputSourceRef isr, VOIDSTAR closure,
                         char *buf, int count, int error));
@@ -210,8 +204,6 @@ void CopyPlayerNameIntoFileName P((char **, char *));
 char *SavePart P((char *));
 int SaveGameOldStyle P((FILE *));
 int SaveGamePGN P((FILE *));
-void GetTimeMark P((TimeMark *));
-long SubtractTimeMarks P((TimeMark *, TimeMark *));
 int CheckFlags P((void));
 long NextTickLength P((long));
 void CheckTimeControl P((void));
index b93f81c..d74378e 100644 (file)
--- a/backend.h
+++ b/backend.h
@@ -441,4 +441,13 @@ void MoveHistorySet P(( char movelist[][2*MOVE_LEN], int first, int last, int cu
 void EvalGraphSet P(( int first, int last, int current, ChessProgramStats_Move * pvInfo ));
 void MakeEngineOutputTitle P((void));
 
+/* A point in time */
+typedef struct {
+    long sec;  /* Assuming this is >= 32 bits */
+    int ms;    /* Assuming this is >= 16 bits */
+} TimeMark;
+
+void GetTimeMark P((TimeMark *));
+long SubtractTimeMarks P((TimeMark *, TimeMark *));
+
 #endif /* _BACKEND */
index 188fdf6..9cb3a58 100644 (file)
@@ -217,10 +217,9 @@ int GameListBuild(f)
     int error, scratch=100, plyNr=0, fromX, fromY, toX, toY;
     int offset;
     char lastComment[MSG_SIZ], buf[MSG_SIZ];
-struct {
-    long sec;  /* Assuming this is >= 32 bits */
-    int ms;    /* Assuming this is >= 16 bits */
-} t,t2; GetTimeMark(&t);
+    TimeMark t, t2;
+
+    GetTimeMark(&t);
     GameListFree(&gameList);
     yynewfile(f);
     gameNumber = 0;
index 9784bf7..95ce188 100644 (file)
@@ -335,11 +335,9 @@ GameListPrepare(int byPos)
     int nstrings;
     ListGame *lg;
     char **st, *line;
-struct {
-    long sec;  /* Assuming this is >= 32 bits */
-    int ms;    /* Assuming this is >= 16 bits */
-} t,t2; GetTimeMark(&t);
+    TimeMark t, t2;
 
+    GetTimeMark(&t);
     if(st = glc->strings) while(*st) free(*st++);
     nstrings = ((ListGame *) gameList.tailPred)->number;
     glc->strings = (char **) malloc((nstrings + 1) * sizeof(char *));