Fix New Shuffle Game dialog
authorH.G.Muller <hgm@hgm-xboard.(none)>
Mon, 28 Mar 2016 20:24:20 +0000 (22:24 +0200)
committerH.G.Muller <hgm@hgm-xboard.(none)>
Tue, 29 Mar 2016 14:51:35 +0000 (16:51 +0200)
The insertion of the Fischer-castling option had broken the operation
of the 'randomize' and 'pick fixed' buttons.

dialogs.c

index 0216d64..84ac446 100644 (file)
--- a/dialogs.c
+++ b/dialogs.c
@@ -1607,10 +1607,10 @@ static Option shuffleOptions[] = {
 static void
 SetRandom (int n)
 {
-    int r = n==2 ? -1 : random() & (1<<30)-1;
+    int r = n==3 ? -1 : random() & (1<<30)-1;
     char buf[MSG_SIZ];
     snprintf(buf, MSG_SIZ,  "%d", r);
-    SetWidgetText(&shuffleOptions[1], buf, TransientDlg);
+    SetWidgetText(&shuffleOptions[2], buf, TransientDlg);
     SetWidgetState(&shuffleOptions[0], True);
 }