Avoid looking at the game type to determine minishogi piece values.
[gnushogi.git] / gnushogi / dspwrappers.c
index ebe0f05..3cdfbce 100644 (file)
@@ -37,7 +37,6 @@
 #include "rawdsp.h"
 #include "cursesdsp.h"
 
-#include <stdarg.h>
 #include <stdio.h>
 
 #define CASE_DSP_RAW(func,args) \
@@ -92,9 +91,11 @@ DISPLAY_VOIDFUNC(GiveHint)
 DISPLAY_VOIDFUNC(Initialize)
 DISPLAY_FUNC(ShowNodeCnt, (long NodeCnt), (NodeCnt))
 DISPLAY_VOIDFUNC(OutputMove)
+DISPLAY_VOIDFUNC(PollForInput)
 DISPLAY_VOIDFUNC(SetContempt)
 DISPLAY_FUNC(SearchStartStuff, (short side), (side))
 DISPLAY_FUNC(SelectLevel, (char *sx), (sx))
+DISPLAY_VOIDFUNC(SetupBoard)
 DISPLAY_FUNC(ShowCurrentMove, (short pnt, short f, short t), (pnt, f, t))
 DISPLAY_FUNC(ShowDepth, (char ch), (ch))
 DISPLAY_VOIDFUNC(ShowGameType)
@@ -105,11 +106,13 @@ DISPLAY_STDARGFUNC(Printf, (const char *format, ...), format, (format, ap))
 DISPLAY_FUNC(ShowPatternCount, (short side, short n), (side, n))
 DISPLAY_FUNC(ShowPostnValue, (short sq), (sq))
 DISPLAY_VOIDFUNC(ShowPostnValues)
+DISPLAY_VOIDFUNC(ShowPrompt)
 DISPLAY_VOIDFUNC(ShowResponseTime)
 DISPLAY_FUNC(ShowResults, (short score, unsigned short *bstline, char ch), (score, bstline, ch))
 DISPLAY_VOIDFUNC(ShowSidetoMove)
 DISPLAY_VOIDFUNC(ShowStage)
 DISPLAY_FUNC(TerminateSearch, (int sig), (sig))
+DISPLAY_VOIDFUNC(UpdateClocks)
 DISPLAY_FUNC(UpdateDisplay, (short f, short t, short redraw, short isspec), (f, t, redraw, isspec))
 DISPLAY_VOIDFUNC(help)