Emit piece commands in cylinder Chess
[fairymax.git] / fairymax.c
index 8b4ddb7..f476379 100644 (file)
@@ -344,6 +344,9 @@ int PrintResult(int s)
         }\r
 \r
 \r
+\r
+\r
+\r
         K=I;\r
         cnt = D(s,-I,I,Q,O,LL|4*S,3);\r
 #ifdef SHATRANJ\r
@@ -467,7 +470,7 @@ void PrintOptions()
                                          \r
 void LoadGame(char *name)\r
 {\r
-        int i, j, ptc, count=0; char c, buf[80], pieceToChar[80], parent[80];\r
+        int i, j, ptc=0, count=0; char c, buf[80], pieceToChar[80], parent[80];\r
         static int currentVariant;\r
         FILE *f;\r
 \r
@@ -522,7 +525,6 @@ void LoadGame(char *name)
             c=0; if(i>15 || j>255) break;\r
         }\r
 \r
-        fclose(f);\r
        sh = w[7] < 250 ? 3 : 0;\r
         if(ptc > 1) { // setup board in GUI, by sending it pieceToCharTable and FEN\r
             if(ptc == 2) printf("setup (%s) ", pieceToChar);\r
@@ -535,6 +537,8 @@ void LoadGame(char *name)
             if(makruk) printf("8/");\r
             for(i=0; i<BW; i++) printf("%c", piecename[oo[i]]+'@'); printf(" w KQkq - 0 1\n");\r
         }\r
+       while(fscanf(f, " # %[^\n]", pieceToChar)) printf("piece %s\n", pieceToChar);\r
+        fclose(f);\r
 }\r
 \r
 int main(int argc, char **argv)\r
@@ -907,4 +911,5 @@ int main(int argc, char **argv)
 \r
                }\r
        }\r
+       return 0;\r
 }\r