Added wchat.c to the project files we maintain.
[xboard.git] / winboard / winboard.dsp
1 # Microsoft Developer Studio Project File - Name="winboard" - Package Owner=<4>\r
2 # Microsoft Developer Studio Generated Build File, Format Version 6.00\r
3 # ** DO NOT EDIT **\r
4 \r
5 # TARGTYPE "Win32 (x86) Application" 0x0101\r
6 \r
7 CFG=winboard - Win32 Jaws Debug\r
8 !MESSAGE This is not a valid makefile. To build this project using NMAKE,\r
9 !MESSAGE use the Export Makefile command and run\r
10 !MESSAGE \r
11 !MESSAGE NMAKE /f "winboard.mak".\r
12 !MESSAGE \r
13 !MESSAGE You can specify a configuration when running NMAKE\r
14 !MESSAGE by defining the macro CFG on the command line. For example:\r
15 !MESSAGE \r
16 !MESSAGE NMAKE /f "winboard.mak" CFG="winboard - Win32 Jaws Debug"\r
17 !MESSAGE \r
18 !MESSAGE Possible choices for configuration are:\r
19 !MESSAGE \r
20 !MESSAGE "winboard - Win32 Release" (based on "Win32 (x86) Application")\r
21 !MESSAGE "winboard - Win32 Debug" (based on "Win32 (x86) Application")\r
22 !MESSAGE "winboard - Win32 Jaws Debug" (based on "Win32 (x86) Application")\r
23 !MESSAGE "winboard - Win32 Jaws Release" (based on "Win32 (x86) Application")\r
24 !MESSAGE \r
25 \r
26 # Begin Project\r
27 # PROP AllowPerConfigDependencies 0\r
28 # PROP Scc_ProjName ""\r
29 # PROP Scc_LocalPath ""\r
30 CPP=cl.exe\r
31 MTL=midl.exe\r
32 RSC=rc.exe\r
33 \r
34 !IF  "$(CFG)" == "winboard - Win32 Release"\r
35 \r
36 # PROP BASE Use_MFC 0\r
37 # PROP BASE Use_Debug_Libraries 0\r
38 # PROP BASE Output_Dir "Release"\r
39 # PROP BASE Intermediate_Dir "Release"\r
40 # PROP BASE Target_Dir ""\r
41 # PROP Use_MFC 0\r
42 # PROP Use_Debug_Libraries 0\r
43 # PROP Output_Dir "Release"\r
44 # PROP Intermediate_Dir "Release"\r
45 # PROP Ignore_Export_Lib 0\r
46 # PROP Target_Dir ""\r
47 # ADD BASE CPP /nologo /W3 /GX /O2 /D "WIN32" /D "NDEBUG" /D "_WINDOWS" /D "_MBCS" /YX /FD /c\r
48 # ADD CPP /nologo /MD /W3 /GX /Og /Os /Oy /Gf /I "." /I ".." /D "NDEBUG" /D "WIN32" /D "_WINDOWS" /D _WIN32_IE=0x300 /D WINVER=0x400 /D _WIN32_WINDOWS=0x500 /YX /Zl /FD /Gs /GA /c\r
49 # ADD BASE MTL /nologo /D "NDEBUG" /mktyplib203 /win32\r
50 # ADD MTL /nologo /D "NDEBUG" /mktyplib203 /win32\r
51 # ADD BASE RSC /l 0x409 /d "NDEBUG"\r
52 # ADD RSC /l 0x409 /i ".." /d "NDEBUG"\r
53 BSC32=bscmake.exe\r
54 # ADD BASE BSC32 /nologo\r
55 # ADD BSC32 /nologo\r
56 LINK32=link.exe\r
57 # ADD BASE LINK32 kernel32.lib user32.lib gdi32.lib winspool.lib comdlg32.lib advapi32.lib shell32.lib ole32.lib oleaut32.lib uuid.lib odbc32.lib odbccp32.lib /nologo /subsystem:windows /machine:I386\r
58 # ADD LINK32 wsock32.lib comctl32.lib winmm.lib shell32.lib oldnames.lib kernel32.lib advapi32.lib user32.lib gdi32.lib comdlg32.lib msvcrt.lib /nologo /subsystem:windows /pdb:none /machine:I386\r
59 \r
60 !ELSEIF  "$(CFG)" == "winboard - Win32 Debug"\r
61 \r
62 # PROP BASE Use_MFC 0\r
63 # PROP BASE Use_Debug_Libraries 1\r
64 # PROP BASE Output_Dir "Debug"\r
65 # PROP BASE Intermediate_Dir "Debug"\r
66 # PROP BASE Target_Dir ""\r
67 # PROP Use_MFC 0\r
68 # PROP Use_Debug_Libraries 1\r
69 # PROP Output_Dir "Debug"\r
70 # PROP Intermediate_Dir "Debug"\r
71 # PROP Ignore_Export_Lib 0\r
72 # PROP Target_Dir ""\r
73 # ADD BASE CPP /nologo /W3 /Gm /GX /ZI /Od /D "WIN32" /D "_DEBUG" /D "_WINDOWS" /D "_MBCS" /YX /FD /GZ /c\r
74 # ADD CPP /nologo /MDd /W3 /Gm /GX /ZI /Od /I "." /I ".." /D "_DEBUG" /D "WIN32" /D "_WINDOWS" /D _WIN32_IE=0x300 /D WINVER=0x400 /D _WIN32_WINDOWS=0x500 /YX /FD /GZ /c\r
75 # ADD BASE MTL /nologo /D "_DEBUG" /mktyplib203 /win32\r
76 # ADD MTL /nologo /D "_DEBUG" /mktyplib203 /win32\r
77 # ADD BASE RSC /l 0x409 /d "_DEBUG"\r
78 # ADD RSC /l 0x409 /i ".." /d "_DEBUG"\r
79 BSC32=bscmake.exe\r
80 # ADD BASE BSC32 /nologo\r
81 # ADD BSC32 /nologo\r
82 LINK32=link.exe\r
83 # ADD BASE LINK32 kernel32.lib user32.lib gdi32.lib winspool.lib comdlg32.lib advapi32.lib shell32.lib ole32.lib oleaut32.lib uuid.lib odbc32.lib odbccp32.lib /nologo /subsystem:windows /debug /machine:I386 /pdbtype:sept\r
84 # ADD LINK32 wsock32.lib comctl32.lib winmm.lib shell32.lib oldnames.lib kernel32.lib advapi32.lib user32.lib gdi32.lib comdlg32.lib msvcrtd.lib /nologo /subsystem:windows /map /debug /machine:I386 /pdbtype:sept\r
85 \r
86 !ELSEIF  "$(CFG)" == "winboard - Win32 Jaws Debug"\r
87 \r
88 # PROP BASE Use_MFC 0\r
89 # PROP BASE Use_Debug_Libraries 1\r
90 # PROP BASE Output_Dir "winboard___Win32_Jaws_Debug"\r
91 # PROP BASE Intermediate_Dir "winboard___Win32_Jaws_Debug"\r
92 # PROP BASE Ignore_Export_Lib 0\r
93 # PROP BASE Target_Dir ""\r
94 # PROP Use_MFC 0\r
95 # PROP Use_Debug_Libraries 1\r
96 # PROP Output_Dir "Jaws-Debug"\r
97 # PROP Intermediate_Dir "Jaws-Debug"\r
98 # PROP Ignore_Export_Lib 0\r
99 # PROP Target_Dir ""\r
100 # ADD BASE CPP /nologo /MDd /W3 /Gm /GX /ZI /Od /I "." /I ".." /D "_DEBUG" /D "WIN32" /D "_WINDOWS" /D _WIN32_IE=0x300 /D WINVER=0x400 /D _WIN32_WINDOWS=0x500 /YX /FD /GZ /c\r
101 # ADD CPP /nologo /MDd /W3 /Gm /GX /ZI /Od /I "." /I ".." /D "_DEBUG" /D "WIN32" /D "_WINDOWS" /D _WIN32_IE=0x300 /D WINVER=0x400 /D _WIN32_WINDOWS=0x500 /D "JAWS" /YX /FD /GZ /c\r
102 # ADD BASE MTL /nologo /D "_DEBUG" /mktyplib203 /win32\r
103 # ADD MTL /nologo /D "_DEBUG" /mktyplib203 /win32\r
104 # ADD BASE RSC /l 0x409 /i ".." /d "_DEBUG"\r
105 # ADD RSC /l 0x409 /i ".." /d "_DEBUG" /d "JAWS"\r
106 BSC32=bscmake.exe\r
107 # ADD BASE BSC32 /nologo\r
108 # ADD BSC32 /nologo\r
109 LINK32=link.exe\r
110 # ADD BASE LINK32 wsock32.lib comctl32.lib winmm.lib shell32.lib oldnames.lib kernel32.lib advapi32.lib user32.lib gdi32.lib comdlg32.lib msvcrtd.lib /nologo /subsystem:windows /map /debug /machine:I386 /pdbtype:sept\r
111 # ADD LINK32 wsock32.lib comctl32.lib winmm.lib shell32.lib oldnames.lib kernel32.lib advapi32.lib user32.lib gdi32.lib comdlg32.lib msvcrtd.lib /nologo /subsystem:windows /map /debug /machine:I386 /pdbtype:sept\r
112 \r
113 !ELSEIF  "$(CFG)" == "winboard - Win32 Jaws Release"\r
114 \r
115 # PROP BASE Use_MFC 0\r
116 # PROP BASE Use_Debug_Libraries 0\r
117 # PROP BASE Output_Dir "winboard___Win32_Jaws_Release"\r
118 # PROP BASE Intermediate_Dir "winboard___Win32_Jaws_Release"\r
119 # PROP BASE Ignore_Export_Lib 0\r
120 # PROP BASE Target_Dir ""\r
121 # PROP Use_MFC 0\r
122 # PROP Use_Debug_Libraries 0\r
123 # PROP Output_Dir "Jaws-Release"\r
124 # PROP Intermediate_Dir "Jaws-Release"\r
125 # PROP Ignore_Export_Lib 0\r
126 # PROP Target_Dir ""\r
127 # ADD BASE CPP /nologo /MD /W3 /GX /Og /Os /Oy /Gf /I "." /I ".." /D "NDEBUG" /D "WIN32" /D "_WINDOWS" /D _WIN32_IE=0x300 /D WINVER=0x400 /D _WIN32_WINDOWS=0x500 /YX /Zl /FD /Gs /GA /c\r
128 # ADD CPP /nologo /MD /W3 /GX /Og /Os /Oy /Gf /I "." /I ".." /D "NDEBUG" /D "WIN32" /D "_WINDOWS" /D _WIN32_IE=0x300 /D WINVER=0x400 /D _WIN32_WINDOWS=0x500 /D "JAWS" /YX /Zl /FD /Gs /GA /c\r
129 # ADD BASE MTL /nologo /D "NDEBUG" /mktyplib203 /win32\r
130 # ADD MTL /nologo /D "NDEBUG" /mktyplib203 /win32\r
131 # ADD BASE RSC /l 0x409 /i ".." /d "NDEBUG"\r
132 # ADD RSC /l 0x409 /i ".." /d "NDEBUG" /d "JAWS"\r
133 BSC32=bscmake.exe\r
134 # ADD BASE BSC32 /nologo\r
135 # ADD BSC32 /nologo\r
136 LINK32=link.exe\r
137 # ADD BASE LINK32 wsock32.lib comctl32.lib winmm.lib shell32.lib oldnames.lib kernel32.lib advapi32.lib user32.lib gdi32.lib comdlg32.lib msvcrt.lib /nologo /subsystem:windows /pdb:none /machine:I386\r
138 # ADD LINK32 wsock32.lib comctl32.lib winmm.lib shell32.lib oldnames.lib kernel32.lib advapi32.lib user32.lib gdi32.lib comdlg32.lib msvcrt.lib /nologo /subsystem:windows /pdb:none /machine:I386\r
139 \r
140 !ENDIF \r
141 \r
142 # Begin Target\r
143 \r
144 # Name "winboard - Win32 Release"\r
145 # Name "winboard - Win32 Debug"\r
146 # Name "winboard - Win32 Jaws Debug"\r
147 # Name "winboard - Win32 Jaws Release"\r
148 # Begin Group "Source Files"\r
149 \r
150 # PROP Default_Filter "cpp;c;cxx;rc;def;r;odl;idl;hpj;bat"\r
151 # Begin Source File\r
152 \r
153 SOURCE=..\backend.c\r
154 # End Source File\r
155 # Begin Source File\r
156 \r
157 SOURCE=..\book.c\r
158 # End Source File\r
159 # Begin Source File\r
160 \r
161 SOURCE=..\gamelist.c\r
162 # End Source File\r
163 # Begin Source File\r
164 \r
165 SOURCE=.\help.c\r
166 # End Source File\r
167 # Begin Source File\r
168 \r
169 SOURCE=..\lists.c\r
170 # End Source File\r
171 # Begin Source File\r
172 \r
173 SOURCE=..\moves.c\r
174 # End Source File\r
175 # Begin Source File\r
176 \r
177 SOURCE=.\parser.c\r
178 # End Source File\r
179 # Begin Source File\r
180 \r
181 SOURCE=..\pgntags.c\r
182 # End Source File\r
183 # Begin Source File\r
184 \r
185 SOURCE=..\uci.c\r
186 # End Source File\r
187 # Begin Source File\r
188 \r
189 SOURCE=.\wchat.c\r
190 # End Source File\r
191 # Begin Source File\r
192 \r
193 SOURCE=.\wclipbrd.c\r
194 # End Source File\r
195 # Begin Source File\r
196 \r
197 SOURCE=.\wedittags.c\r
198 # End Source File\r
199 # Begin Source File\r
200 \r
201 SOURCE=.\wengineo.c\r
202 # End Source File\r
203 # Begin Source File\r
204 \r
205 SOURCE=.\wevalgraph.c\r
206 # End Source File\r
207 # Begin Source File\r
208 \r
209 SOURCE=.\wgamelist.c\r
210 # End Source File\r
211 # Begin Source File\r
212 \r
213 SOURCE=.\whistory.c\r
214 # End Source File\r
215 # Begin Source File\r
216 \r
217 SOURCE=.\winboard.c\r
218 \r
219 !IF  "$(CFG)" == "winboard - Win32 Release"\r
220 \r
221 !ELSEIF  "$(CFG)" == "winboard - Win32 Debug"\r
222 \r
223 !ELSEIF  "$(CFG)" == "winboard - Win32 Jaws Debug"\r
224 \r
225 # ADD CPP /D WINVER=0x500\r
226 # SUBTRACT CPP /D WINVER=0x400\r
227 \r
228 !ELSEIF  "$(CFG)" == "winboard - Win32 Jaws Release"\r
229 \r
230 # ADD CPP /D WINVER=0x500\r
231 # SUBTRACT CPP /D WINVER=0x400\r
232 \r
233 !ENDIF \r
234 \r
235 # End Source File\r
236 # Begin Source File\r
237 \r
238 SOURCE=.\winboard.rc\r
239 # ADD BASE RSC /l 0x409\r
240 # ADD RSC /l 0x409\r
241 # End Source File\r
242 # Begin Source File\r
243 \r
244 SOURCE=.\wlayout.c\r
245 # End Source File\r
246 # Begin Source File\r
247 \r
248 SOURCE=.\woptions.c\r
249 # End Source File\r
250 # Begin Source File\r
251 \r
252 SOURCE=.\wsettings.c\r
253 # End Source File\r
254 # Begin Source File\r
255 \r
256 SOURCE=.\wsnap.c\r
257 # End Source File\r
258 # Begin Source File\r
259 \r
260 SOURCE=.\wsockerr.c\r
261 # End Source File\r
262 # Begin Source File\r
263 \r
264 SOURCE=..\zippy.c\r
265 # End Source File\r
266 # End Group\r
267 # Begin Group "Header Files"\r
268 \r
269 # PROP Default_Filter "h;hpp;hxx;hm;inl"\r
270 # End Group\r
271 # Begin Group "Resource Files"\r
272 \r
273 # PROP Default_Filter "ico;cur;bmp;dlg;rc2;rct;bin;rgs;gif;jpg;jpeg;jpe"\r
274 # End Group\r
275 # End Target\r
276 # End Project\r